Bonusový systém pre registrovaných zákazníkov
Staňte sa členom Balíčka zdravia a užívajte si výhody!
Zaregistrujte sa a získajte zľavu až 15% na všetky produkty !
Registráciou u nás získate množstvo výhod, ktoré ocení každý zákazník. Čo vás čaká?
- Výhodnejšie ceny - Nakupujte svoje obľúbené produkty za ešte lepšie ceny.
- Exkluzívne produkty – Prístup k limitovaným a špeciálnym edíciám, ktoré sú dostupné len pre registrovaných.
- Cenovo zvýhodnené sety - Vyberte si z našich špeciálnych setov za ešte výhodnejšie ceny.
- Predpredaj noviniek – Buďte medzi prvými, kto získa prístup k novinkám a sezónnym hitom!
- Exkluzívny prístup k akciám – Prednostný prístup k výpredajom alebo špeciálnym zľavovým akciám pred ostatnými.
- Prednostná zákaznícka podpora – Rýchlejšia a preferovaná podpora pre registrovaných zákazníkov.
Registrujte sa ešte dnes a využite všetky tieto skvelé výhody!
Zákaznícka skupina |
Výška zľavy NA CELÝ SORTIMENT | Výška dosiahnutého obratu za posledných 365 dní |
všetci registrovaní zákazníci | 0% | * všetky vyššie uvedené výhody |
VIP1 | 5% | od 200 € |
VIP2 | 10% | od 400 € |
VIP3 | 15% | od 600 € |
Pravidlá pre poskytovanie zliav na základe registrácie a zákazníckych skupín
Zľavy sú platné iba pre registrovaných zákazníkov. Do zákazníckeho obratu sa započítavajú iba uhradené a prevzaté objednávky uskutočnené pod registrovaným účtom. Výška obratu sa počíta z uhradených a prevzatých objednávok za posledných 365 kalendárnych dní . Aktuálny obrat a Vašu zákaznícku skupinu zistíte po registrácii v osobnom profile.
Použitie ďalších zľavových kupónov, promo zľavových kupónov a ich kombinácia
Použitie ďalších zľavových kupónov pre registrovaných zákazníkov je povolené ! V prípade uplatnenia akčného zľavového kupónu alebo promo zľavového kupónu v celkovej výške presahujúcej výšku zľavy v zákazníckej skupine, platí vždy zľava vyššia. Výška celkovej zľavy nie je limitovaná. Zľavy u zákazníckych skupín sa nevzťahujú na cenu dopravy. Zľavy sa nesčítajú.
Preradenie do vyššej zľavovej skupiny
Pokiaľ obrat na zákazníckom účte za posledných 365 kalendárnych dní presiahne limit pre preradenie do vyššej zľavovej hladiny, zákazník je preradený po prevzatí a zaplatení aktuálnej objednávky do vyššej zákazníckej skupiny automaticky.
Pokiaľ obrat na zákazníckom účte za posledných 365 kalendárnych dní klesne pod limit aktuálnej zákazníckej skupiny, zákazník je preradený do nižšej zákazníckej skupiny automaticky.