Reklamácia
Ako postupovať keď ...
1) Tovar bol poškodený prepravcom
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte a následne nás informujte.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy
Kvôli čo najrýchlejšiemu a najjednoduchšiemu reklamačnému konaniu, prosím, kúpte fotografie dokumentujúce poškodený tovar.
2) Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednávke
Ak sa stane, že sme urobili chybu, urobíme všetko pre to, aby sme Vám ju vynahradili. V prípade, že v obsahu zásielky niečo chýba či prebýva, ihneď nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@balicekzdravi.cz
Popíšte nám podrobnosti a nezabudnite uviesť číslo objednávky. Radi celú situáciu čo najrýchlejšie vyriešime.
3) Tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť
Podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka máte ako spotrebiteľ právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Oznámte nám prosím túto skutočnosť na e-mail info@balicekzdravi.cz a následne postupujte nasledovne:
- Tovar prosím uveďte do pôvodného stavu, aby nedošlo k zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.
- Tovar prosím starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodilo počas prepravy.
- Tovar prosím neposielať na dobierku, takto vrátený tovar nepreberáme.
- Pošlite prosím, alebo po predchádzajúcej dohode prineste osobne, spolu s formulárom Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa zákona na našu doručovaciu adresu
Bujónka s.r.o.
Za Humny 3302/20, 696 11 Kyjov
- Čiastku zodpovedajúcu hodnote tovaru Vám zašleme do 10 dní od doručenia tovaru na Vami uvedený bankový účet.
Vzťahuje sa len na nepoužitý tovar v originálnom obale.
4) Tovar si prajete vymeniť
V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, chcete inú príchuť, či máte odlišný problém, obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@balicekzdravi.cz a uveďte prosím požiadavky Vašej výmeny.
Tovar starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodilo počas prepravy a zašlite späť na našu doručovaciu adresu
Bujónka s.r.o.
Za Humny 3302, 69701 Kyjov, ČR
Na základe našej dohody Vám následne zašleme tovar nový. Hradíte však náklady na dopravu vybraného prepravcu. Môžete si však po predchádzajúcej dohode prísť tovar vymeniť osobne.
5) Tovar je nutné reklamovať
Reklamácia môže byť uplatnená iba v záručnej dobe. Pri potravinách so záručnou dobou myslí minimálny dátum spotreby, lehota na spotrebný tovar je potom 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak podmienkami výrobcu.
Aký je postup?
- Kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu info@balicekzdravi.cz . Uveďte všetky dôležité údaje, ako sú číslo objednávky, kontaktné údaje a detaily reklamácie s urobenú fotografiou tovaru.
- V čo najkratšej možnej dobe Vás budeme kontaktovať. O uplatnení reklamácie rozhoduje predávajúci, neposielajte teda prosím tovaru na našu adresu skôr, než sa dohodneme na postupe. Náklady spojené s dopravou sú hradené iba v prípade oprávnenej reklamácie.
- Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nedodržaním návodu na používanie, porušením princípov užívanie a na poškodenie tovaru.
- Po dohovore s naším reklamačným oddelením priložte k tovaru vyplnený Reklamačný list a kópiu faktúry a zašlite na našu doručovaciu adresu
Bujónka s.r.o.
Za Humny 3302, 69701 Kyjov, ČR
- Zákonná lehota pre reklamáciu je 30 dní. My sa však budeme snažiť všetko vybaviť v čo najkratšej možnej dobe.